Kwaliteit

De laatste jaren moesten tandartsen meer dan ooit tevoren hun kwaliteit verantwoorden, naar aanleiding van de vrije prijsvorming. Inmiddels zijn we weer terug bij het oude systeem. Oftewel, we hanteren de tarieven zoals die zijn opgedragen door de autoriteiten. In dit geval het NZa (Nederlands zorgautoriteit). Zij hebben prijzen vastgesteld waar elke mondzorgverlener zich aan moet houden. Dus ook wij. Kwaliteit blijft daarbij hoog in het vaandel staan. Maar wat is kwaliteit in de mondzorg? Op basis van o.a. een tevredenheidsonderzoek onder onze patiënten hebben we een aantal punten opgesteld die belangrijk zijn: 

  • Onze praktijk is goed bereikbaar via telefoon en email.
  • Bij veranderingen in het praktijkbeleid geven we goede berichtgeving via Facebook, Twitter of Rss-feed op deze site.
  • Alle tandartsen zijn BIG geregistreerd en spreken Nederlands. 
  • We bieden meerdere gespecialiseerde disciplines onder een dak.
  • We werken volgens hygiëneprotocollen op ISO9001 niveau.
  • De praktijk is alle werkdagen geopend, ook tijdens schoolvakanties.
  • We gebruiken moderne apparatuur, zoals digitale röntgenapparatuur.
  • Bij behandelingen boven € 250 hanteren we begrotingen.
  • Een praktijk manager helpt u bij vraagstukken op het gebied van facturen, verzekeringen en klachten.
  • Een team van gecertificeerde preventieassistentes besteedt veel aandacht aan kinderen en hun poetsgedrag.
  • U weet vooraf bij welke tandarts u behandeld wordt. U behoudt uw eigen tandarts.
  • We maken gebruik van hoogwaardige materialen.
  • Er is parkeergelegenheid bij de praktijk.

Kwaliteitsbewaking is een continu proces en daarom stellen we u ook altijd in de gelegenheid om uw mening te geven omtrent onze kwaliteit. Schroom niet om uw visie, ervaring of kritiek aan ons kenbaar te maken via ons contactformulier.